پایگاه اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای قلعه چاهکوتاه
  • معرفي روستا

    روستاي نمونه بخش مرکزي شهرستان بوشهر

  • شوراي اسلامي روستا

    اعضاي محترم شورا از بدو شروع تا به حال

  • دهياري روستا

    عملکرد هاي دهياري

  • پروژه هاي عمراني

    پروژه هاي انجام گرفته و در حال اجرا

در باره ما

دهيار قلعه چاهکوتاه، روستاي نمونه بخش مرکزي شهرستان بوشهر سال 1391: هدف از راه اندازي اين وبسایت انعکاس فعاليتها دهياري- آشنايي با مشکلات روستا -همچنين استفاده از کمک و پشنهادات اهالي ساکن و غيرساکن جهت بهبود وضعيت روستا ست.اميد که با همکاري همه اهالي بتوانيم شاهد پيشرفت چشمگير روستا در همه موارد باشيم. بي شک همياري مردم روستا در بهسازي نقش بسزايي داشته و دارد و من بر اين باورم که اگر مشارکت مردم روستا نبود ما نميتوانستيم تغييري در روستا به وجود آوريم ومن از تک تک اهالي سپاسگزارم که در اين مهم ما را ياري فرمودند از اين که مي بينم در همه امور مشارکت داشته و با راهنمايي و ارائه راهکار ومشاوره و انتقاد مسير را براي من مهيا ميکنند بر خود مي بالم که مردماني دارم که به مسائل روستا توجه ميکنند و نسبت به محيط پيرامون خويش بي تفاوت نيستند که اگر چنين بود هيچ تغييري انجام نمي پذيرفت .



موضوعات
عناوين
بـیو گـرافـی روسـتا
پروژه های عمرانی
شـورای اسلامـی
دهـياري روسـتا
مطالب ارسالی
قوانیین دهیاری
اماکن مذهبی
شهید سرافراز
گالری تصاویر
اخبار روستا
اطلاعیه ها
ورزشی

نويسندگان

دهیاری روستا


پيوند روزانه


آمار سايت
???


آمار بازديد

آرشيو
مهر 1394
تير 1394
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
بهمن 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
بهمن 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392

لينک دوستان

  • بوشهر نیوز
  • کمياب تم
  • قالب سبز

  • خبر نامه پیامکی


    | پايگاه اطلاع رساني دهياري و شوراي اسلامي قلعه چاهکوتاه |

    ذخيره معنوي شما (دولتمردان) يكي توكل به خداست و يكي اعتماد به اين مردم مؤمن و صادق، فداكار، علاقه‏ مند به مسئولان، علاقه‏ مند به اسلام و علاقه‏ مند و قدردان نظام جمهوري اسلامي كه هرجا از طرف مسئولان نظام از اين مردم كمكي خواسته شد، آنچه در اختيارشان بوده در اختيار ما قرار دادند و حجت را بر ما تمام كردند.

    رهبر انقلاب اسلامي ايران آيت الله خامنه اي



    در رأس برنامه‏ هاي دولت، بايد اين مطلب باشد كه اين هماهنگي را حفظ بكنند و خيال نكنند كه ما دولت هستيم و بايد مسأله‏ اي را كه مطرح مي‏كنيم، ملت بپذيرد؛ چه روي مصالحش باشد، چه نباشد... شما نمي‏توانيد كارهايي را كه الآن در ايران هست انجام دهيد، الاّ با هماهنگي با ملت. هماهنگي با ملت هم اين است كه شما توجه كنيد به خواست‏هاي اين‏ها..

    بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران امام خميني رة









    وب سايت روستاي قلعه چاهکوتاه با هدف تقويت همکاري‌ و هم فکري، تبليغ، حفظ و اشاعه فرهنگ رايج مردم روستاي قلعه و آشنا کردن مردم علاقمند به اين روستا راه اندازي شده است . بديهي است که رسيدن به اهداف ذکر شده کاري است بسيار دشوار و جز با همياري و مساعدت شما مردم خوب اين روستا ميسر نيست. منتظر ارسال تصاوير، مطالب، حکايت‌ها و اخبار شما هستيم تا بتوانيم پايگاهي پربار و مفيد داشته باشيم .


    پست الکترونيکي : .................. dehyari_ghaleh@ymail.com

    تلفن : ................................... 09171865003 آقاي حجت حاجي پور.


    آدرس روستا : .................... ايران ـ استان بوشهر ـ شهرستان بوشهر ـ بخش مرکزي ـ دهستان حومه ـ روستاي قلعه چاهکوتاه.





    محل درج تبليغات


    میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بر همگان مبارک باد

     

     

     

    داستان ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف)

    نزدیک غروب بود، ابومحمد ـ امام حسن عسکری ـ کسی را نزد من فرستاد و از من برای افطار دعوت فرمودند. کارهایم را رها کردم و به خانه حضرت عسکری (علیه‌السلام) رفتم و ازعلت این دعوت سؤال کردم؟ به من فرمود: عمه جان! امشب پیش ما افطار کن که امشب خدای تبارک و تعالی حجت خود را به دنیا خواهد آورد. پرسیدم: مادرش کیست؟

    فرمود: نرجس. گفتم: خداوند مرا فدای شما کند، من کوچکترین اثر و نشانه‌ای از حمل در او نمی‌بینم!! فرمود: همانست که گفتم.

    حکیمه خاتون گفت: وارد اتاق شدم سلام کردم و نشستم. نرجس خاتون سلامم را جواب داد و گفت: بانوی من! بانوی خاندانم! چگونه‌ای؟ در چه حال هستی گفتم: بلکه تو بانوی من و خاندان من هستی.

    نرجس سخنم را قطع کرد و گفت: این چه گفتاری است عمه جان!؟

    ادامه مطلب ...

    سیره امام مهدی(عج)در روایات

    اسوه ‌پذیری از امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و مهدی زیستی، یکی از مهم‌ ترین رسالت ‌هایی است مؤمنان منتظر همواره باید دغدغه انجام آن را داشته باشند و این مهم جز در سایه آشنایی با سیره امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف امکان‌پذیر نیست. امام زمان، رهبر و الگوی کامل برای شیعیان است؛ از این ‌رو مرد و زن وظیفه دارند تا در حد امکان، از اهداف بلند آن حضرت بهره برده و خود را به او نزدیک نمایند.(1)

    ادامه مطلب ...

    ویژگی‌های حضرت مهدی (عج)

    در این مجال مختصر بر آنیم که خصوصیات و ویژگیهایی را که خداوند به حضرت ولی عصر (علیه السلام) اختصاص داده به اختصار ذکر کنیم.

    ستاره درخشان

    ۱ـ نور و درخشندگی آن حضرت است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و أله و سلم) در حدیث معراج فرمود: نور مهدی (علیه السلام) در میان انوار سایر ائمه مانند ستاره‌های درخشان بود در میان سایر ستارگان.

    ادامه مطلب ...

    فضیلت شب نیمه شعبان

    نیمه شعبان در اذهان شیعیان و محبّان اهل‌بیت علیهم‏السّلام، به عنوان روز میلاد نجات بخش موعود معنا و مفهوم مى‏یابد. روز میلاد بزرگ مردى که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت براى پاى‏بوس قدمش لحظه‏شمارى مى‏کند.

    نیمه شعبان اگر چه شرافتش را وامدار مولود خجسته‏اى است که در این روز زمین را با قدوم خویش متبرّک ساخته است، اما همه عظمت آن در این خلاصه نشده و در تقویم عبادى اهل ایمان نیز از جایگاه و مرتبه والایى برخوردار است.

    ادامه مطلب ...

    وظیفه ما، در دوران غیبت امام قائم(عج)

    نظارات عمومى

    یکى از وظایف و دستورات دینى هر فرد مسلمان، پاسدارى دین، و حفظ حقوق مردم و سلامت و نظم جامعه اسلامى است. این موضوع در متون دینى به نام امر به معروف و نهى از منکر یاد شده است. در واقع خدا، به همه مسلمانان ماموریت داده است که چونان دیدبانى تیزبین و موشکاف، نگهبان و مراقب اجراى احکام و حدود اسلامى باشند، تا حیات اسلامى همیشه چون خون در قلب و دیگر اعضاى جامعه اسلامى جارى باشد.

    امر به معروف و نهى از منکر، تعهد و مسوؤلیتى است که اسلام به دوش پیروان خود مىگذارد، تا نهال خوبىها و راستىها ریشه گیرد، و باور شود، و علفهاى هرزه کژى و ناراستى بخشکد. انجام این رسالت بزرگ، ضمانت اجرایى بر قوانین دین خواهد بود، تا از گزند حوادث و دستبرد نااهلان محفوظ بماند. و همین رمز گسترش و پیشرفت اسلام است .

    ادامه مطلب ...

        گفتارى از زندگى پر فیض امام مهدى (عج)

        قیام جهانى‏      

        ظهور و قیام حضرت مهدى صلوات الله علیه یك جریان منطقه‏اى و قومى نیست، بلكه یك مسأله جهانى و همگانى است، النهایه، این مسأله در جهان تشیع بیشتر شكل گرفته و ارادتمندان آن حضرت پیوسته در انتظار ظهور وى هستند و از وجود مبارك و دعاهاى نافذ و توجهات عالیش در زمان غیبت استفاده‏ها مى‏كنند.

        ظهور امام (ع) عبارت و اخراى حكومت عدل الهى در جهان و غلبه و پیروزى كامل حق بر باطل است، ظهور آن حضرت، حل مشكل اساسى جهان و ترسیمى از آینده دین مبین اسلام است، ظهور آن حضرت پیاده شدن وعده حكومت توحید در روى زمین است كه توسط قرآن مجید و رسول اسلام (ص) وعده داده شده است .

     

    ادامه مطلب ...

    امام‏ مهدى علیه السلام در کلام نبى‏اکرم صلی الله علیه و آله

    آنگاه که گردآمدگان در غدیر خم، چشم بر دهان محمد مصطفى‏ دوختند تا در جمع یکصد و بیست هزار نفرى خود، سخنانش را بشنوند. نبى ‏اکرم صلی الله علیه و آله پس از حمد و ثناى خداوند و دعوت مردم به سوى خاندان گرامى نبوت و چنگ‏زدن به ریسمان ولایت على بن ابیطالب علیه السلام فرمودند:

    «اى گروه مردمان!

    ادامه مطلب ...

    فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب درباره امام زمان (عج)

    شما الان تحت نظر خدا و تحت نظر امام زمان (سلام الله علیه) هستید، ملائكه ، شما را مراقبت می كنند، نامه اعمال شما را به امام زمان (علیه السلام) عرضه می دارند.

    شاید این وصفی كه برای حضرت صاحب (سلام الله علیه) ذكر شده است دنبال همین آیه شریفه كه می فرماید كه:

    قل انما اعظكم بواحدة أن تقوموا لله مثنی و فرادی

    دنبال همین معنا باشد كه همه باید قیام بكنیم، قیام واحد كه بالاترین قیام همان آن شخص واحداست و همه قیام ها باید دنبال آن قیام باشد و قیام لله باشد. می گویند والعصر ان الانسان لفی خسر عصر، انسان كامل است، امام زمان (سلام الله علیه) است یعنی عصاره همه موجودات. قسم به عصاره همه موجودات یعنی قسم به  انسان كامل

    ان الانسان لفی خسر

     

    ادامه مطلب ...

    برای آقا دعا کنیم !

     از روایات و ادعیه نقل شده از معصومان(علیهم السلام) برمی‏آید که هر شیعه وظیفه دارد پیوسته برای سلامتی امام عصر(عج) خود و رفع هرگونه خطر و آسیب از وجود شریف او دعا کند. در اینجا به نمونه‏هایی از آنها اشاره می‏کنیم:

    1. علامه مجلسی(ره) در بیان اعمال ماه مبارک رمضان می‏نویسد:

     

    ادامه مطلب ...

    فضايل دعا برای امام زمان

    دعا برای امام زمان فوائد زیادی دارد که در اینجا به گوشه ای از آنها اشاره می کنم. اگر مایلید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید به کتاب مکیان المکارم ج 2 مراجعه فرمائید.

    بهتر است پس از هر نماز و هرگاه که به یاد آوردید دعای فرج را بخوانید یا با هر زبانی که می توانید(که در حال سجود بهتر است) برای امام زمان (ع) دعا کنید.

    ادامه مطلب ...

    چهل حديث

    1- توجّه امام مهدى(عليه السلام) به شيعيان خويش

    «إِنّا غَيْرُ مُهْمِلينَ لِمُراعاتِكُمْ، وَ لا ناسينَ لِذِكْرِكُمْ، وَ لَوْ لا ذلِكَ لَنَزَلَ بِكُمُ اللاَّْواهُ، وَ اصْطَلَمَكُمُ الاَْعْداءُ. فَاتَّقُوا اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ وَ ظاهِرُونا.»:

    ما در رعايت حال شما كوتاهى نمىكنيم و ياد شما را از خاطر نبرده ايم ، كه اگر جز اين بود گرفتارى ها به شما روى مىآورد و دشمنان، شما را ريشه كن مىكردند. از خدا بترسيد و ما را پشتيبانى كنيد.

    ادامه مطلب ...


    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





    برچسب ها : میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بر همگان مبارک باد,

    شنبه 1 تير 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب




    مطالب گذشته

    ابر برچسب ها
    پوشش تصویری و لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها(7) روستای قلعه چاهکوتاه مهياي جشن بزرگ سالروز ميلاد حضرت مهدي(عج)(5) نتایج نهایی شمارش آراء انتخابات ۲۴ خرداد ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا سال 1392(5) جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) (5) مقابله در مسجد اميرالمومنين (ع) روستای قلعه(5) برپایی جشن نیمه شعبان(4) اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز مبارک باد(4) پوشش تصویری و لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها(4) ميلاد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد(4) میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بر همگان مبارک باد(4) علمك‌هاي گاز شهري به درب منازل روستای قلعه رسيد(4) ماه مبارک رمضان 1392(4) ایران برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد(3) شهادت مظلومانه باب الحوائج موسی ابن جعفر علیه السلام (3) غبار روبی مسجد امیر المومنین (ع) روستای قلعه در آستانه ماه مبارک رمضان(3)

    کپي از منابع سايت پایگاه اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای قلعه چاهکوتاهبا ذکر منبع بلامانع است
    Theme Reconstruction By dehyari-ghaleh.ir